Regulamin

 

 

W wbiciu rangi tak naprawdę nie chodzi o ilość wygranych meczy tylko jak się gra w danych meczach :) Stosunek zabójstw do zgonów , oraz ilość wygranych rund.
Podstawą jest dobra drużyna i komunikacja . Skill z czasem przyjdzie.

1. Mecz, na który nie stawiła się drużyna, zostaje zakończony walkowerem (po 10 minutach
od planowanego momentu rozpoczęcia).
2. Mecz, który zostanie przerwany z przyczyn technicznych, będzie powtórzony (połówka) 
wyniki z tej połówki nie będą przepisane!.
3. Z każdej grupy wychodzą dwie drużyny z największą ilością punktów.
4. Mecze rozgrywane są systemem 5on5, MR15.
5. Obowiązują mapy: de_dust2, de_inferno, de_mirage, de_nuke, de_train,
6. O przynależności drużyn do grup, decyduje losowanie.
7. Wybór mapy następuje poprzez odrzucanie map przez kapitanów drużyn .
8. O położeniu danej drużyny (terrorist, counter-terrorist) decyduje „nożówka”, keep
rozgrywana na początku meczu.
9. Jeśli w czasie „nożówki” przeciwnik schowa się aby wygrać rundę przez zakończenie
czasu, osoba która się schowa przegrywa.
10. Po rozegraniu 15 rund następuje zmiana „stron”.
11. Gramy do momentu aż jedna z drużyn osiągnie 16 punktów.
12. W przypadku remisu (15:15):
– w pierwszych fazach grupowych mecz zostaje zakończony, w drugich fazach grupowych w
przypadku remisu grana będzie dogrywka MR3, Full equipment (10000$)

Galeria